blogging

tänkte göra ett inlägg främst för att jag har fått skäll för att jag bloggar dåligt så ja detta inlägg är till er, har också tråkigt så kan lika gärna göra ett.
 
tänkte börja med att berätta lite om min helg, i fredags skulle jag ha en hemmakväll tänkte jag men drog en stund  med lovisa till lokalen i årby och sa grattis till goran, var inte kvar alls länge så efter det drog vi hemmåt och jag kolla på film med min syster och myste resten av kvällen. under lördagen hände inte så mycket under dagen men vid sju träffade jag m och  var med han till tio då jag gick till lovisa, fanny och alva och kolla film med dom blev kvar där över natten. hela söndagen chillade vi bara enda tills vi drog tlll gymmet, tränade inte så länge utan drog till tunavallen med julia, sara och andrea och kolla match och frös sönder. 
 
måndag idag, har kännt mig död hela dagen, överlevde dock för det var en kort dag. kom hem 13.50 har inte gjort mycket men ikväll kommer lovisa och stannar även under natten, det gör måndagen lättare, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0