Sunday

Bloggade inget mer igår som ni såg, men det hände inte så jätte mycket, men vid typ kvart i tolv åkte jag vi till uh och hämta Lovisa åkte sedan hem till henne och kollade på en film som heter frozen, konstig film..vi vaknade runt elva idag typ, har legat i sängen typ hela dagen och ätit, spela spel, skrattat, sovit och så. Vid halv fyra rörde vi oss hem till mig har väl inte hänt så mycket här heller men vi har gjort en sommar lista för denna sommar iallafall. Nu sitter jag i soffan och myser med Filippa och äter glass. Måste make a move snart, ta mig upp till my crib och fixa lite. Klockan nio börjar taken som jag ska se med min syster. Ladda upp för en ny vecka som består av matteprov, nationella och ska även försöka få in min gymnasieansökan! CU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0