pluuggg

tjaa, tänkte göra en super duper snabbt inlägg om min dag för klockan tickar och jag måste verkligen plugga eftersom jag har no prov imorgon, och min familj kommer hem snart så mina fingarar får typ skriva i 110 nu. men iallafall tog mig iväg till skolan idag lite halvsjuk men är ingen klenis haha. började åtta med svenska och sedan flöt dagen bara på, en helt okej onsdag för brukar hata onsdagar annars. slutade vid tre och åkte ner på stan med lovisa gick runt där och kolla lite nu måste jag plugga och sen får vi se vad jag gör resten av kvällen, umgås med familj antar jag. nuuuuuu ska jag aktivera plugghjärnan lite (inte för att jag har någon men) så pussheej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0