SPORTLOV

äntligen sportlov gott folk! fan vad skönt, verkligen behövligt för min del. förstår inte tanken med sport-lov..hur många ungdomar är det som går ut och sportar egentligen?? aja skit samma.

fick reda på lite provresultat igår också, klara mitt matte prov och mitt no prov! känns jätte bra eftersom jag trodde jag skulle få ett stort F på no:n. sen fick jag B på ett prov i historia också! :thumbup:
så nu är jag redo att gå på lov kan man säga! lovet firades in med andrea, vi gick ut och åt och fortsatte kvällen hemma hos mig med lite onyttiga saker och tog det chill. idag har vi inga planer utan tar dagen som den kommer, hoppas ni får ett bra lov! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0