no iphone

haha vet ni, jag är extermt beroende av min iphone jag kan inte lämna den alltså jag låser upp den iallafall var femte minut fast jag inte vet vad jag ska göra på den alltså bara kollar om allt är på plats och så, ni fattar inte hur sjukt det är alltså den är med överallt jag håller i den hela tiden. så jag är inte så social, haha skoja alltså med mina kompisar är jag social men hemma ska ni bara veta jag har den HELA TIDEN!! till och med när jag äter, hela min familj börjar tycka det är jobbigt och dom tycker typ att man inte ska ha den vid matbordet och sånt..blablablaa. jag får panik när jag inte vet vart den är eller när jag måste vara borta från den, så idag bestämmde jag och min syster att hon skulle gömma den i två timmar och se om jag klarade det, och det gjorde jag men det var jätte jobbigt började typ gråta, det är min drog..så jag har vart dåliga att svara på sms idag men då vet ni varför, haha låter helt sjukt jagvet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0