♥ Dag 1 – Presentation av mig själv



suger på sånt här haha men iaf jag heter Victoria Rosén för dom som inte visste det redan, jag går i åttan på årbyskolan trivs rätt så bra där fast tycker det är för mycket plugg,hehe.. fyller 15 år i oktober och hatar att typ fylla sist av alla mina kompisar..jag bor i Eskilstuna och har bott här hela mitt liv bor i en villa med mina föräldrar, min lillasyster och en hund. på dagarna går jag i skolan. på fritiden pluggar jag, är med kompisar eller tränar. så ungefär mitt liv ser ut just nu haha..har stora drömmar inför framtiden..om inte dom går igenom vill jag bli mäklare haha, ja det här var intressant va?..

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

fin bild på dig!! :D

händer hos dig idag då? :)

2012-02-23 @ 11:37:14
URL: http://absoluteelin.se
Postat av: belinda

sööt!

2012-02-24 @ 16:51:07
URL: http://belindatokuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0