30 days

la ut den här för längesen men tänkte börja med den nu, så ikväll eller något sånt kommer förmodligen dag 1 upp :thumbup:


♥ Dag 1 – Presentation av mig själv
♥ Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
♥ Dag 3 – En vanligt vecka.
♥ Dag 4 - Min bästavän.
♥ Dag 5 - Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 6 – Min dag i detalj.
♥ Dag 7 – Min klädstil.
♥ Dag 8 - Det här får mig att gråta.
♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 10 – Det här får mig att skratta.
♥ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt.
♥ Dag 12 – Tre bilder som gör mig glad.
♥ Dag 13 – Tre bilder tagna utomlands.
♥ Dag 14 – Något som betyder mycket.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min önskelista.
♥ Dag 17 – Min favoritresa.
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 21 – Fula ovanor.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig
♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 24 – Mitt rum.
♥ Dag 25 – Min skoltid.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0