sometimes, a hug is all you need to make you feel better.

tjo, har just pluggat lite men gick ju sådär, allt dedär kan man fan nt lära sig..Det blev en del shopping på tuna endå, ett par skor rikare från scorett, 1 blus och en stickad tröja från lindex, kanske kommer upp här sen, vet inte vad jag ska skriva riktigt men ikväll blir det tacos iallafall för dom som ville veta lixom? sen ska jag ha en filmkväll, måste fixa bra filmer tips tack?:)) imorgon ska jag gå upp ganska tidigt för att tvätta håret och packa väskan sen går jag hem till sara, ska hjälpa henne med festen innan och så sen slaggar jag där:) puss sålänge


Kommentarer
Postat av: sara

du måste bara se, så som i himmelen! puss

bra blogg!

2011-11-04 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0