näst sista dagen av 2011

snart är det här året över..det har gått väldigt fort tycker jag!det har hänt många saker både posetiva och negativa. höjdpunkten av året var nog när jag åkte till cypern med familjen eller när jag åkte till barcelona med kompisar! på tal om det så tänkte jag göra en bildbomb när jag var i cypern någon gång idag!
nyårsafton imorgon då! härligt. det känns lite sådär på ett sätt för jag har ont i huvudet, halsen och är förkyld idag så jag ber till gud att jag inte ska vara sjuk imorgon för jag ska spendera nyår med mina brudar så jag vill inte vara sjuk!..
därför tänkte jag ha en liten ta-hand-om-mig-själv-dag med massa filmer och mys , så får jag hoppas på att jag känner mig bättre sen! tänkte börja med filmen love wedding marriage! pusshej

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tack så mycket, snälla du! :D

2011-12-30 @ 12:06:15
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0