2012

snart är det nytt år med nya möjligheter, nya chanser och nya äventyr. jag hoppas att 2012 blir ett bra år för mig, man kan inte bara sitta där och hoppas på att året blir bra, eller jo kanske vissa. men man kan ändå sätta upp mål för sig själv och utmanigar för att få ett bättre år så därför täkte jag ge er några tips vad ni kan tänka ut..
  • en önskan du vill uppfylla?
  • någonting nytt som du vill lära dig?
  • något i skolan som du kan förbättra eller någonting hemma eller på jobbet?
  • finns det någon rädsla som du vill övervinna hos dig själv?
  • något du vill spara till?
du kan även skriva upp några saker om dig själv som är bra som du kan påminna dig själv om någon dag när du känner dig nere, eller skriva ett brev om hur ditt liv ser ut just nu och så kan du öppna det nästa nyår, lite kul sådär.
framför allt har ni några nyårslöften?:) jag har funderat över det ganska länge men kommer inte på något kul så om ni har något ni skulle kunnat tänka er att dela med er av så lämna a comment! se det nya året som en utmaning, livet blir vad du gör det till ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0