tjenare

tycker det där med rubriker är så jobbigt ibland vet inte ens vad jag ska skriva på dom längre..
allt bra med er annars? mitt liv rullar på som vanligt har klarat av två prov under veckan och plugg och prov listan har blivit lång under veckan som gått så vi får se hur det blir med bloggningen! idag vaknade jag bredvid Andrea, det var oerhört svårt att komma upp ur sängen..! dagen flöt på bra slutade med att jag satt hemma vid bordet och deppa för att jag inte hade något att göra en fredagskväll som denna..sen åkte jag iväg till tuna park med mamma, helena och alva köpte en munkjacka (eller vad det nu heter?), ett par örhängen på rean och en present till min stora tjej Andrea som fyllde 15 för ett tag sen, imorgon blir det nämligen fest, många förberedelser på dagen så jag sticker iväg på förmiddagen och hjälper till där, vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0