T I S D A G

tisdag idag, har haft en chill dag, har inte haft en enda riktig lektion, hade ju nationella på förmiddagen som gick bättre än väntat men inte bra endå hähä. sen skulle jag egentilgen ha engelska men behövde inte gå på den för jag och några till skulle fixa lite annat. på so:n fyllde klassen i någon enkät så ja ingen precis skoldag idag. 
 
slutade vid 14.50 tog bussen till gymmet körde ett riktig hårt pass så om jag inte har träningsvärk imorgon vet jag inte vad jag tar mig till. har inte gjort så mycket sen dess, vart och handlat, badat och chillar nu bara i sängen. ska försöka att läsa lite so. vill helst bara gå och lägga mig och kolla film eller nåt eftersom jag somna vid två inatt..men vi höres senare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0