hfruvgkl

min blogg är väldigt tråkig tycker jag hehe skriver alltid om så tråkiga saker om det är något ni vill ändra så är det bara att kommentera, vet ni va?:) annars fortsätter jag bara så här, om jag ens fortsätter.

skoldagen har vart väldigt rolig, tror jag skratta igenom mig hela dagen med Amanda haha, folk blev nog lite irriterade på mig..haha..skit samma. När jag kom hem kollade jag på big brother, kärlek till det! sen har jag bara pluggat so, alltså jag öppna böckerna men gjorde inte ett skit, inte ett enda litet skit så det känns toppen! vet inte vad jag ska plugga på så har typ lite panik.. nu kollar jag på the back-up plan, och äter godis, puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Skulle vara trevligt om du ville checka in min frågestund och kanske tävla om veckans blogg!



http://juliezh.se/2012/march/fragestund-tavling.html#comment



Kram

2012-03-21 @ 18:30:40
URL: http://juliezh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0