tränaaat

duktig tjej som just tagit en dusch efter en träning, fick ett litet ryck att träna. i vanliga fall är jag en av sveriges lataste människor. vi har teori i idrotten om träning så det känns lixom fel att man inte tränar när man läser om vad som händer om man inte tränar och hur bra det är och träna osv.. det ger mig lixom en liten push om ni fattar, känner iallafall att jag kommer ha träningsverk imorgon..:thumbdown:

har lyckats skriva klart min novell också :cool: ska snart äta ungspannkaka. resten av kvällen spenderar jag med engelska boken och min data ;) återkommer när jag har något mer att skriva! puss


bjuder på en bild på mig och min älskade kusin när vi va små!...:blush: 


Kommentarer
Postat av: mormor

va söta ni är !

2012-01-19 @ 18:49:54
Postat av: Lovisa

HAHAHAH aaw



Älskar diiiiig<3

2012-01-19 @ 21:40:24
URL: http://iidalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0