GÄSTBLOGG @ LOVISA!

Tjena alla Victorias snygga läsare! Hoppas att allt är med bra med er, ni kanske undrar vem jag är. Jo jag är en av Victorias skitsnygga, ascoola, superhäftiga kusin. Eller kanske lite mer som en syster har vi kommit på med åren hoho :D Allafall så har hon lite bloggtorka just nu men ni ska se att hon kommer tillbaka under kvällen, så länge fyller jag in för henne, snäll som jag är ;) Victoria är en riktig ängel för er som inte visste det, idag så lagade hon min systemkamera, och ingenting går upp mot den lyckan! Så vi har varit ute lite och fotat med dom men dock så fick ingen av oss någon jättebra bild men vi kanske återkommer lite senare med bättre bilder, om ni har tur ;) Kvällen har vi laddat med tacos, chips och två urbra filmer Soul Plane och Insidous- hissar dom högt! Jaja, nu ska jag sluta babbla, ta hand om er så tar jag hand om mig och Victoria hihi :D Puss på nosen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0