får inte ihop allt

den här och förra veckan har jag haft enormt mycket i skolan, nu har jag 2 prov och en inlämningsuppgift till på onsdag och torsdag så tiden rinner iväg och bloggen står tom, vilket jag tycker är tråkigt för jag gillar att blogga.ska försöka så gott jag kan,okej?

har just kommit hem från ett bodyjam pass, (vet inte riktigt stavningen) på gympozz med lovisa, var riktigt kul faktiskt, skönt att komma igång med någon slags träning igen! nu har jag just ätit, ska hoppa in i duschen nu och kvällen går åt till plugg,tyvärr..:thumbdown: ta hand om er så hörs vi!♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket! :)

Hur är det sötnos?

2012-01-28 @ 11:32:38
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0