Andrea is in the house!

hejsan! som ni ser är det jaaaaaag Andrea som skriver! jag är tebax! sitter med sara och victoria i victorias rum. vi sitter och lyssnar på musik på hennes data! ikväll slaggar vi här hos henne. vi vaknar med ett tomt hus och bara tre tjejer i huset! vi får väl se vad vi hittar på under den dagen, den 2 januari 2012, och om 5 dagar om jag räknar rätt, alltså den 7 januari så fyller lilla jag :)) är grymt glad att jag ska få mer presenter än bara vid jul! kan nog inte bli gladare än så här!
jahap, jag kan bara säga att ni victorias läsare är gryyyymt duktiga på att komentera hennes blogg från vad jag har sätt! ;) fortsätt så!
nåå hur känns det att det äntligen är 2012?? jag själv är väääldigt förväntans full över detta år! jag har hela jävla året på mig att hitta på saker med mina fiiiiina vänner! mkt bilder kommer under detta år!
ja kvällen fortsätter här hos victoria och senare ska vi förmodligen titta på hangover 2. sara sitter och spelar på victorias ipad , en med rosa skal och spelar tempel run, helt inne i det! och victoria sitter och kollar på bilder på saras mobil, jag själv sitter och rabblar upp hela mitt liv och framåt som om jag skulle förvänta mig att någon skulle läsa haha ;)
ja , ha en trevligt år alla och vi ses snart igen när jag kommer tillbaka! PuSsAr på er! /Andrea <3
förr förra sommaren på oss tre, fina jäklar!

Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Sv: Jag ska göra lite småsaker i veckan som att gå på bio, stan osv. ♥

2012-01-02 @ 21:42:14
URL: http://www.emlas.se
Postat av: kajsa

nu är tävlingen avslutad :)

kika in och se om du blev den lycklige vinnaren eller inte: http://kkajsajohansson.blogg.se/2012/january/vinnaren-i-tavlingen.html#comment



om du inte blev, håll utik, det kommer nya tävlingar :)

2012-01-02 @ 21:47:01
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0