28:e

tjenare, nu är vi typ mitt i lovet. så skönt och känner nu att det är så behövligt med lov. har haft en fin jul med släkten, mellandagsrea i Stockholm med mina broees. hittade en del tröjor dock var ingen av dom på rea haha..idag har jag vart på stan med Frida, lovisa och Eric. köpte ett par byxor och åt på ming, efter stan gick vi hem till lovisa och chilladee där o så. nu har jag lagt mig i sängen och kollar på i rymden finns inga känslor som går på tv. har även hela nyår planerat nu, perfaaa! har ställt klockan på 9 imorgon har en del att göra innan bilen åker mot Örebro. ska dit med kusinerna och sova på hotell och åka till Boda Borg och så, puss

bilder från de senaste dagarna,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0