Gäääästbloggning!

Tjo tjenare! Detta är ju den berömda, goa, och flashiga Andrea. Visst var det trevligt att jag kom och tittade förbi här?
Jo jag tycker det är great. Haha nej jag skoja, men just idag har jag (Andrea) varit på världens bästa humör, var väldigt längesen senast. Så det var ju ett riktigt framsteg ;)
Som sagt, om Victoria nu nt har berättat om sin dag får väl jag göra det!
Idag har varit en uppfriskande dag :D haha nejdå. Eller jo faktiskt "/ haha men ja, dagen startade med elevens val vilket var hur tråkigt som helst, efter det hade vi so, skjut mig. Hatar so:n fattar nt ett piss. Men jaaaa, efter det hade vi tyska, idrott, mat , teknik och svenska och för er som vill veta hade vi mentorstid innan svenskan, bra för er att veta , jaaag vet. Ja Victorias dag var det iaf, efter skolan drog jag och hon hem till henne och roa oss själva med tv , mat och varandra haha ;) senare drog vi till kvällskröken och åt där , jag hon och hennes syster, det var en riktigt läskig tant där som satt och log med sitt peddosmile... Nu är vi här hemma hos henne och har nyss gjort mackor inför tv:en som vi ska sätta oss framför snart. Bredvid oss har vi hennes dräglande , tiggande hund haha ;)

Så nu fick ni reda på hela hennes dag, jag det var kul! Tro mig jag vet ;)
Meen there , done that!
Anyway, have a awesome night!
Nog med engelska!

Tjingeling!
Nu skulle det ha varit bra med en underskrift ;) men ni får en

// Andrea , also named as ducksale , is checking out of Victorias blogg.
Fortsättning följer! Bam bam bam baaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0