smile

hej sötnosar, nu uptaderar jag. hade ju typ ett litet so prov idag så var tvungen att akut plugga igårkväll, jag är duktig som pluggar dagen innan jagvet (y) så bloggen fick ingen omtanke, skit samma vecka 45 blir en pain in the ass har så jävla mycket prov och skit så jag vet inte hur mycket upptadering det blir. ska försöka göra det när jag får tid. jaha idag var det första dagen i skolan efter lovet, lika jobbigt som vanligt.. i hate mondays....................................................imorgon ska vi på någon jäävla zoo skola, jag äter hellre bajs än gå dit, jag ska inte sitta här och säga massa onödiga saker för jag är på dåligt humör. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0