show them you stronger then they think you are

gokväll världen, just nu kollar jag på tv efter lite, notera lite plugg, jag har prov imorgon men jag skiter typ i det , jättebra? jag vill bara gå och lägga mig mår inge bra, trött kan nt andas genom näsan, febrig. får se om skolan vill ha mig där imorgon?;)) hoppas nt. idag fick jag sluta klockan 11 istället då vänta jag på carro som hade prov i engelska, sen tog vi och några fler vänner bussen ner till stan, åt på donken med ett helt gäng, tror allvarligt vi har skämmt ut oss för hela donken för all framtid.,.,.. sen drog vi till ungdomenshus på den där gymnasiemässan, alla kommer fram och bara vad vill du bli? Vilken linje vill du gå? jaba wtf nt vet jag? Sen stanna vi där inne och chilla lite, sen ja inget mer om det , måste gå och sova snart, haha puss


ja vad är du bra på hörru?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0