please don't stop the music

som jag sa nt så mycket uptadering, fast om jag ska vara ärlig har jag nt pluggat ett skit idag så vi får se hur tyska provet går här, skit språk! jo istället har jag ägnat mig åt att göra om mitt rum, hehe. kulkul! zoo skolan som ni nog vet att jag inte tycker om just nu gick endå ganska bra, hade kul med mina apkompisar ( äntligen har andrea, rabija och Carro hitta hem) jag höll bokstavligen på att somna ibörjan när tjejen snacka om något skit, sen blev det ganska kul när vi gick runt i parken , det blir ju vad man gör det till? sen slutade jag tre i skolan har nt gjort så mycket mer en fixa i mitt rum kollat på film och så, imorgon går jag i skolan till halv två sen är det gymnasiemässa som jag faktiskt ska gå på sen slutar jag när jag är klar där. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0