OM 5 TIMMAR

är det julafton! nu har jag just provat morgondagens outfit visar er den sen!
i förmiddags var jag över hos mina kusiner lika söta varje gång dom små liven! har inte kunna bloggat då för småbarn kräver min uppmärksamhet fick knappt ta fram mobilkameran, man ska leka och leka hela tiden skulle aldrig orka vara ett barn igen..för det bästa i världen är att bara chilla..efter att äta..Eller ska inte vara så tjock av mig så vi säger chilla först.

gick hem någon gång vid lunch åt lite och hämtade upp Andrea och åkte ner till stan. och jag kan lova att jag aldrig mera tänker åka och köpa julklappar sista dagen innan jul!!!! usch vilka köer överallt! kändes som om jag skulle åt ett håll som alla andra redan har vart så jag skulle lixom lirka mig fram där medans alla andra gick mot mig..åh hatar folkmassor får panik..fast nu är alla julklappar handlade och inslaga! längtar till imorgon!

kom hem vid fyra någon gång och satta igång med städningen( eller ja efter ett tag iallafall) kommer aldrig igång med städningen, tar alltid en powernap eller slänga mig i soffan eller något sånt tar alltid flera timmar för mig.nu är det nästan klart bara lite detaljer kvar som jag tar imorgon! resten av kvällen blir min favorit grej! kan ni gissa vad? chilla och sen lite julgodis på det! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0