JULLOV

äntligen jullovet var så väntat från mitt håll! är på superbra humör nu! man märker verkligen att det är jul nu! snön ligger på marken det spelas julmusik på radion, doftar gran i hela huset, har även fått mina betyg idag som jag blev nöjd med! det lönar sig och jobba hårt hela tiden! snart kommer mamma och emilia hem då ska det sättas igång med julbak och städning..Vi ska nämligen fira våran jul här hemma i år med några släktingar så det är ju extra mycket och göra i alla år har vi åkt iväg på julafton men inte det här året;) imorgon ska jag köpa de sista julklapparna i julstressen som vanligt då hur lyckas jag alltid med det? såg igår att jag skrev att jag var klar med julklapparna men då ljög jag lite visst..ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0