inte länge kvar nu.,

nu återstår bara sömn sen är det helt plötsligt julafton,redan? Shit vad fort tiden går. lite skrämmande ..:s jag skoja. såg ni mitt fina videoinlägg;) det var tillbringat med så mycket glädje och kärlek till er. elleeer?.. just nu önska jag att jag var dötrött men jag är såklart helt tvärtom! den här jävla längtan efter julafton är jag nt ensam om har jag märkt på andra bloggar så helt mobbad är jag inte..har lagt mig tillrätta i min säng med en stolt hund som får ligga bredvid mig är lite snäll för det är jul! Han snarkar och drömmer så det blir lätt att sova här..kastar ut han med huvudet före om han inte slutar snart.

imorgon klockan nio bär min familj av på julfrukost hos mina kusiner(en tradition) är det bara vår släkt eller? efter det kan jag nog slänga in ett inlägg!puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0