hur jag fixar/sköter mina naglar!

hej du har den bästa bloggen! kan du inte göra ett inlägg hur du sköter dina naglar? eller fixar dom typ. sen dina julklappar!kram.

fick ett önskemål på ett inlägg som jag skulle göra så visst gör jag ett! får börja med att säga tack vad gullig du är! jo så här är det innan jag målar mina naglar filar jag dom så dom får rätta formen sen filar jag även på själva nageln för jag har en sån fil med fyra olika steg som gör att naglarna blir starka och väldigt lena faktiskt! sen lägger jag på nagelbandskräm som finns i sen lilla svarta burken. Tillsist målar jag dom och smörjer in händerna med handkräm! och mina julklappar kommer direkt när jag kommer hem!:)kram


Kommentarer
Postat av: julia

är dom där cuticle cream och hand cream grejerna från h&m bra? :)

2011-12-27 @ 19:29:21
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0